Vše o nákupu

DOPRAVA A PLATBA

Česká pošta

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte za 2 dny.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate

- 119,- Kč (do 5kg)

- 169,- Kč (do 10kg) 

 

Dobírka +30 Kč

 

Slovenská pošta

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte za 2 dny

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate

- 5€ (do 1 kg a 30€ ceny)

- 6,5€ (do 1 kg a nad 30€ ceny)

- 6€ (do 2 kg a 30€ ceny)

- 7€ (do 2 kg a nad 30€ ceny)

 

Dobírka +1,5 €

 

DPD - pouze pro Českou Republiku

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate

- 99- Kč (do 5 kg)

- 149,- Kč (do 10 kg)

 

Dobírka +30 Kč

 

GLS 

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate 

- 94,- Kč / 7,2€

 

 

Dobírka +30,- Kč / 1,5€

 

Zásilkovna

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 12:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate

- 59,- Kč / 3€ (do 5kg)

- 119,- Kč / 5€ (do 10kg)

 

 

Dobírka +30 Kč / 1,5€

 

Osobní odběr

Nachází se zde pouze výdejní místo, nikoliv prodejna! Osobní odběr je zpoplatněn částkou 20,- Kč a nelze platit kartou.

Výdejní místa:

  • Špitálka 421/23a, 602 00 Brno

INFORMACE

 

Zrušení objednávky

Rozmyslet se může každý a zde Vás informujeme jak postupovat při různých situacích. 

1. Dokud není objednávka vyřízena a expedována, stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, kde nám sdělíte číslo objednávky.

2. Jestliže objednávku nestihnete zrušit a rozmyslíte se těsně po expedicí nebo před doručením, kontaktujte nás a zásilku nepřebírejte!

Pokud ji bez udání důvodů nepřevezmete, bude po vás požadováno uhradit 150,- Kč na náš účet pod VS Vaší objednávky. Výzvu k úhradě odesíláme e-mailem.

CZ - Komerční banka a.s.: 115-4173130207/0100

SK - Fio banka a.s.: SK4383300000002501328134 

3. Pokud zásilku převezmete a hru zachováte v původním stavu (při poškození reklamujte u dopravce), kontaktujte nás emailem a my vás informujeme o postupu vrácení zboží zpět k nám.

 

Vrácené zboží posílejte v bublinkové obálce a dostatečně pojistěte. Zboží v poškozeném stavu nebo odeslané na dobírku neakceptujeme.

Záruka

Záruka trvá ode dne přijetí objednávky na nové zboží 24 měsíců a na použité zboží 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na nešetrné zacházení dopravce. V tomhle případě je nutná reklamace u něj.

Reklamace

Kupující je povinen vrátit zboží v kompletním stavu. (Netýká se obalu.) K reklamaci přiložte fakturu a písemné oznámení o zjištěných chybách a také požadavek na kompenzaci.

Při jakýchkoliv připomínkách nebo dotazech se obraťte na CZ +420 773 765 112, SK +421 944 318 157 nebo info@playbay.cz