Informace o nákupu
Není možné vrátit novou hru po rozbalení!
Bazarové hry
Všechny bazarové hry se nachází v původním stavu, pokud není uvedeno jinak (sloupec obal). Nezaručujeme však, že vždy obsahují booklet (brožura s manuálem k použití či informacemi o hře) a může se jednat o Platinum verze (pouze jiný obal - redistribuce hry delší dobu po vydání). V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Postup vrácení zboží / Reklamace
Při jakémkoliv problému se zásilkou = (vrácení, reklamace, záměna zboží, špatné zboží), nás nejprve kontaktujte a my Vás následně budeme informovat o dalším postupu. Při odeslání na sídlo naší společnosti (Playhome s.r.o., Národních hrdinů 12/1, 69002 Břeclav) se Vám vrátí zásilka zpět. Na této adrese se nenacházíme.
Zrušení objednávky
Rozmyslet se může každý a zde Vás informujeme jak postupovat při různých situacích.
- Dokud není objednávka vyřízena a expedována, stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky, kde nám sdělíte číslo objednávky.
- Jestliže objednávku nestihnete zrušit a rozmyslíte se těsně po expedicí nebo před doručením, kontaktujte nás a zásilku nepřebírejte! Bude po vás požadováno uhradit 150 Kč na náš účet pod VS Vaší objednávky. Výzvu k úhradě odesíláme e-mailem.
- Pokud zásilku převezmete a hru zachováte v původním stavu (při poškození reklamujte u dopravce), kontaktujte nás emailem a my vás informujeme o postupu vrácení zboží zpět k nám.
Nevyzvednutí objednávky
- Platba předem - při refundaci Vám bude vrácena částka stržená o dlužné poštovné. Pokud byste se rozhodl/a pro znovudoručení, budeme po Vás požadovat zaplatit další poštovné
- Platba dobírkou - po vrácení zboží Vám přijde faktura k úhradě poštovného. Pokud nebude faktura uhrazena, pohledávka může být vymáhána soudně nebo odprodána firmě zabývající se vymáháním pohledávek.
Záruka
Záruka trvá ode dne přijetí objednávky na nové zboží 24 měsíců a na použité zboží 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na nešetrné zacházení dopravce. V tomhle případě je nutná reklamace u něj.