Vše o nákupu

DOPRAVA A PLATBA

Česká Pošta 

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 11:00 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 99,- Kč 

Dobírka + 49 Kč

PPL

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 13:30 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 99,- Kč 

Dobírka + 49 Kč

Zásilkovna - doručení na adresu 

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 16:30 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 99,- Kč 

Dobírka + 49 Kč

Zásilkovna

Objednávky uskutečněné Po-Pá do 16:30 jsou vybavené a expedované v ten samý den. Zásilku očekávejte následující den.

Poštovné a balné:

Platba předem nebo přes platební terminál ComGate.

  • 79 Kč

Dobírka + 49 Kč

INFORMACE

Postup vrácení zboží / zrušení objednávky

Rozmyslet se může každý a zde Vás informujeme jak postupovat při různých situacích.

1. Dokud není objednávka vyřízena a expedována, stačí nás kontaktovat e-mailem, kde nám sdělíte číslo objednávky.

2. Jestliže objednávku nestihnete zrušit a rozmyslíte se těsně po expedici nebo před doručením, kontaktujte nás a zásilku nepřebírejte! Bude po vás požadováno uhradit 100,- Kč na náš účet pod VS Vaší objednávky

Pokud ji bez udání důvodů nepřevezmete, bude po vás požadováno uhradit 150,- Kč na náš účet pod VS Vaší objednávky. Výzvu k úhradě odesíláme e-mailem.

3. Pokud zásilku převezmete a hru zachováte v původním stavu (při poškození reklamujte u dopravce), kontaktujte nás emailem a my vás informujeme o postupu vrácení zboží zpět k nám.

PO ROZBALENÍ NOVÉ HRY ZÁKAZNÍK ZTRÁCÍ MOŽNOST VRÁCENÍ DO 14 DNŮ!

Záruka

Záruka trvá ode dne přijetí objednávky na nové zboží 24 měsíců a na použité zboží 6 měsíců. Záruka se nevztahuje na nešetrné zacházení dopravce. V tomhle případě je nutná reklamace u něj.

Reklamace

Kupující je povinen vrátit zboží v kompletním stavu. (Netýká se obalu.) 

S reklamací nás prosím kontaktujte na náš email. Bude vám zaslán Reklamační asistent s postupem, jak nám bezplatně vrátit reklamované zboží. 

Při jakýchkoliv připomínkách nebo dotazech se obraťte na info@playbay.cz