
DEAD OR ALIVE 6 je rychlá 3D bojová hra z produkce Koei Tecmo Games s úžasnou grafikou a víceúrovňovými fázemi, které vytvářejí skutečně zábavný soutěžní zážitek.
Příběh bude navazovat na události hry DEAD OR ALIVE 5 a soustředí se na 2 samostatné hlavní příběhy; konkrétně na bitvu mezi "Ninja a DOATEC" versus "M.I.S.T. v čele s Donovanem" a na události, ke kterým dojde během 6. turnaje DEAD OR ALIVE. Nové vedlejší příběhové epizody budou přidány i pro vracející se postavy.
[Nová vizuální stránka]
S pomocí nového grafického enginu chce DOA6 posunout vizuální zábavu v bojových hrách na zcela novou úroveň. Grafika je vytvořena tak, aby byla lákavě krásná i realistická a přinášela vylepšené výrazy obličeje, speciální efekty, jako je zobrazení potu a špíny na modelech postav, a realistické efekty zásahů.
[Trojúhelníkový systém]
Souboje v DEAD OR ALIVE 6 jsou podle tradice založeny na trojúhelníkovém systému
[Nová bojová mechanika
systém Break]
[Break Blow]
silný speciální pohyb s vysokým poškozením, který srazí protivníky k zemi. První část pohybu také paríruje příchozí útoky, takže funguje jako útočný i obranný pohyb!
[Break Hold]
Pohodlná technika protiúderu, kterou lze použít i v době, kdy je hráč silně omráčen. Kvůli svému lehkému poškození by se měla používat pouze ve vypjatých situacích.
[Fatal Rush]
Silné kombo s dramatickým závěrečným pohybem, které se aktivuje postupným stisknutím tlačítka [RB]. Je vytvořeno tak, aby se snadno používalo pro začínající hráče, ale zkušení závodníci jej mohou využít nejedním kreativním způsobem.
[Nové nebezpečné zóny]
- [Rumble Danger] (Nebezpečí při nárazu)
- [Hromadná destrukce]
Pokud hráč narazí do přihlížejících, zatlačí ho zpět do středu scény. Jedná se o past, která kombinuje atmosféru skutečného pouličního boje se strategií.
Pokud je protivník sražen zpět do velké hromady krabic nebo sudů pomocí "Break Blow" nebo "Fatal Rush", způsobí to velkou řetězovou explozi. To povede k obrovskému výbuchu poškození a vyvolá vzrušující nával.